login | signup |

search

Thief forced to eat shit

+5
-6
VIEWS
9.8K
SHARES
LIKES
5
COMMENTS
6

Uploaded by moicanos - Nov 21, 2016
Categories: The Gore

Comments

Gored's avatar

illusion123chan - 2 weeks ago

lmao

Gored's avatar

Gored - 1 month ago

He is just casually eating it without any hesitation, must enjoy it fucking shit eater

Gored's avatar

IRISH_ANGEL42 - 1 month ago

Thats fucking ewwwwwww lol

Gored's avatar

slasher06 - 10 months ago

If ur gonna steal dont get caught. I love this punishment. Fuckin priceless.

Gored's avatar

FreeBeer - Nov 29, 2016

i bet they killed him too after that.....

Gored's avatar

pustulance - Nov 29, 2016

I don't know what he stole but I kinda feel bad for him